10/03/2013

Red red red

 Ako som povedala budem sa teraz snažiť pridávať čo najčastejšie aj keď sa mi to teraz veľmi nedarí keďže ma dostala chrípka..

Nejaké zábery z posledného fotenia je to fotené približne pred týždňom chcela som to postnúť už skôr ale ešte som tie fotky nemala... Rada by som Vám aj každý deň pridala niečo nové ale keďže som teraz celý čas doma pod perinou som rada ,že vôbec žijem. Ale keď budem fit určite tu pribudne niekoľko postov lebo nápady by už aj boli. Neviem ako vy ale ja toto obdobie neznášam, človek nevie ani ako sa má obliecť. Ráno mrzne na obed sa pomaly neroztopí a ku večeru zase mrzne... presne to najhoršie obdobie keď človek najrýchlejšie chytí nádchu alebo nejakú pliagu ...a čo vy tiež vám to lezie na nervy? miss u summer!!!! 
t-shirt- dear friends
shirt- mango
necklace- forever 21
heels- deezee

Žiadne komentáre: